Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rexio86 | użytkownik

imię i nazwiskoTomasz Cieślak adresKwidzyn zarejestrowany18.01.2005 @11:16:23 ostatnio na stronie05.11.2015 @09:14:56

http://giorgioaquadi.digart.pl/komentarze/ <--- śmieszy prawdziwy krytyk

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5750050
digarty60 komentarze1091 posty na forum2

komputer / sprzęt
canon s3 is

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Atrides    21.05.2007 @21:25:18
W PS było jedynie zkadrowane i dodana ramka żadnej ingeręcji w pioruna nie było to już dzieło natury
_______
... Twoja wypowiedz jest nic nie warta, jeśli nie jestej w stanie jej obronić ...
~s4int    21.05.2007 @20:43:08
Dzięki, zdaję sobie z tego sprawe i jestem z tego powodu bardzo zadowolony :D

Pzdr
+tomekcichorek    24.04.2007 @10:10:47
O ee, sąsiadami jesteśmy? ;]
~CharlotteReid    30.03.2007 @12:23:29
serdecznie dziekuje za wszystkie komentarze
~Lunatix    29.03.2007 @23:41:40
no avatar napewno lepszy niz foty
~erbatory    29.03.2007 @22:59:15
dzieki pozdrawiam
~edavid    13.03.2007 @22:17:24
thx
~asiakkkk    12.03.2007 @20:53:25
morze tez jest oklepane reksió
~TwistTheKnife    31.10.2006 @21:46:41
avatar z wielkim porem!!! :D
_______
"Lepiej bez celu iść naprzód niż bez celu stać w miejscu, a z pewnością o niebo lepiej, niż bez celu się cofać." Andrzej Sapkowski
~karolayn    25.10.2006 @17:39:52
czy mi sie w oczach mnozysz czy ty na tych fotkach...to wszystko TY
_______
...spieszmy sie kochac ludzi,
bo tak szybko odchodza... *
P.S. zapraszam do oceny moich prac...tylko prosze niezbyt surowo !!!
~deggial    23.10.2006 @23:13:15
wiesz najfajniejsze z tego wszystkiego jest to że mieszkam 300 od 3 miasta a fotki bardzo chetnie bym zobaczył pliss na meila ale na strone niemoge dac bo to niejest moja stronka tylko tomka a te galerjr s aautorskie złap na nim kontakt ale to może byc tródne czesto go niema to ci zrobi oddzielna pod twoim szyldem dzieki to jak mozesz plis o foki pozdrawiam
~deggial    23.10.2006 @22:33:53
http://forum.rowerymerida.com.pl/viewtopic.php?t=1957 dlatego zamiesciłem ta fotke z rowerem a dzięki serdeczne za wszystkie rady i uwagi postaram się je spamietac
~deggial    23.10.2006 @22:31:44
nio typowe ale dlamnie bardzo wazne następnym razem sie poostaram bardziej
~deggial    23.10.2006 @22:29:08
mostek znowu sie tłumacze zdięcie było robione z rowerku stanołem na pół sekundy bo reszta pojechała i miałem mało czsu a miejsce super ala dzieki za wskazowki i porady wezme sobie do serca
~deggial    23.10.2006 @22:27:04
no bo juz myslałem ze wszystkie fotki mam słabe a tu niespodzianka dzięki wielkie
~deggial    23.10.2006 @22:15:12
yhy uwielbiam takie klimaty ja w tym roku w wakacje byłem na wyprawie rowerowej w Szkocji http://forum.rowerymerida.com.pl/viewtopic.php?t=1957
i zapraszam na http://www.moje-morze.pl/fotojarek1.html
~deggial    23.10.2006 @22:11:38
wiedziałem bardzo fajne a moge cie poprosic o ocenke moich fotek pliss
~Afa    09.10.2006 @21:55:47
dzięki
~jakub1988    09.10.2006 @19:26:30
A to z autostradą ma juz chyba z 4 lata, wttedy nie bylo takie popularne
~jakub1988    09.10.2006 @19:25:08
Akwarium i dwie lampy blyskowe, jedna z softboxem a druga ze snootem.
~jakub1988    09.10.2006 @19:18:40
Dzieki za koment . Zdjecie nie jest az tak dobre, jak mowisz
~Kastor    06.09.2006 @09:21:49
Ładna galeria
_______
Jak patrzę na fotografie innych, wiem ile jeszcze muszę się nauczyć
~passion    23.05.2006 @22:30:38
dzięki, dzięki mmm... co za zdjęcie w profilutam jest jakiś golas chyba?:p
_______

+Nyszka    15.05.2006 @18:09:09
Ładny avatar :P:P
~lula    26.03.2006 @18:56:41
za siodma gora z a siodma rzeka
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt