Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rexio86 | użytkownik

imię i nazwiskoTomasz Cieślak adresKwidzyn zarejestrowany18.01.2005 @11:16:23 ostatnio na stronie05.11.2015 @09:14:56

http://giorgioaquadi.digart.pl/komentarze/ <--- śmieszy prawdziwy krytyk

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5750050
digarty60 komentarze1091 posty na forum2

komputer / sprzęt
canon s3 is

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Hawek    23.10.2007 @22:42:46
a więc odpowiadam na pytanie ,, co to jest w ogole !!!!!!!!! :?:/:/ '' - jest to kolejka w Krynicy Morskiej.
~ckycky    21.10.2007 @18:23:35
hmm.. a zdradzisz mi tajemnice jakie kotrakty maja i jak placa ? bo ja tez niedlugo musze co znalezc, a wlasnie jako drugi statek chcaielm kontenera zaliczyc.
_______
oceniłem ci prace, teraz ty działaj !! Nie dziekuj tylko oceniaj !!
~ckycky    21.10.2007 @18:12:22
Ave Dobra firma u ktorej na kontenerze byles ? Domyslam sie ze za marynarza badz kadeta ))
_______
oceniłem ci prace, teraz ty działaj !! Nie dziekuj tylko oceniaj !!
~nimbastik    30.09.2007 @21:55:44
dziękuję za komentarz, zapraszam do innych prac, pozdrawiam
~dudekmarek    13.09.2007 @22:51:15
dzieki za spostrzeznie... juz fote usunalem;];d
_______
...czas sie rozwijac...
~Gokun    30.08.2007 @12:22:44
O, kolega z Kwidzyna, poobserwuję.
~Revandell    30.08.2007 @12:12:58
link do prawdziwego krytyka niemożebnie mnie dziś rozbawił :D

dzięki za ten link
~WereKemelE    30.06.2007 @13:13:33
tak tak :D
~WereKemelE    30.06.2007 @13:01:36
a cy DD powinien byc taki czy sraki to juz nie tobie decydować :D
od tego jest władza moderatorska wybrana przez elity :D
~WereKemelE    30.06.2007 @13:00:18
zajebiste profilowe, poważnie
~WereKemelE    30.06.2007 @12:57:21
tak miało byc
Jakbym chciał symetrycznie to bym se zrobił :D
~GiorgioAquadi    27.06.2007 @00:39:20
dziekuję
~ffalco    27.06.2007 @00:22:50
Nie byłem w Zoo. Jest w wawie miejsce gdzie możesz sobie tego o to misia zobaczyć bez kosztów. A ja przechodziłem akurat obok
_______
Official Site --->>> http://WWW.FFALCO.PL
~ffalco    27.06.2007 @00:18:49
A co kopyta miał mieć czy rogi jelenia?? Miś jak miś, brązowy Dzięki za wizytę.
_______
Official Site --->>> http://WWW.FFALCO.PL
~eilianu    25.06.2007 @11:45:14
dzieki za ocenke
~deggial    23.06.2007 @14:10:12
dokladnie wiem ale miało byc nastrojowo i świątecznie i tylko tyle wiec spoko pozdrawiam
~rockey    19.06.2007 @00:44:49
to 18 reksiu
~Sambor    18.06.2007 @12:52:23
THX! Pozdrawiam
_______
Cudu z gówna nie ulepisz
~kamilgach    14.06.2007 @14:13:40
całą przyjemność po mojej stronie
~deggial    05.06.2007 @22:37:10
ok jak nie maja to co a digart mam odpalony c w pracy i czasami też sledze co sie dzieje na nim z moimi fotkami a potem wieczorem odpalam pozdrawiam yhy lubie twoje spojżenie na gdańsk
~deggial    05.06.2007 @22:08:26
starałem się pozkazac klimat miejsca taki pkp hi hi
~deggial    05.06.2007 @22:07:52
yhy zazwyczaj od 16 do 21 mam spokój od kompa
a co
pozdrawiam super ta serja z mai pozdrawiam
~deggial    28.05.2007 @21:05:40
dzieki bardzo i pozdrawiam
~Kurczaak    22.05.2007 @17:53:00
Dziękować ;]
~Keront    22.05.2007 @17:38:27
Dzięku .
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt